vineri, 9 aprilie 2010

Ochii mei,,

Vad,, ca sunt in viata,,din cand in cand
Vad ca exista puteri mai inalte decat,,ratiunea
Pot insa crede,,in aripi nevazute
Vad,,ca dupa soare,apare luna ,ca dupa ceea ce stiu,,apare ceea ce nu stiu
Vad,, ca evidentul se ascunde dupa picaturile de lumina,,
Imi place ca exista oameni pe care-i pot ura pe atat pe cat ii pot iubii,, 
Vad,,ca exista timp care'mi ofera posibilitatea asta,,
Imi place ca inca mai pot crede ca orice este posibil,,
Vad ca dragostea este totul,,si in final totul este nimic,,
Dragostea,,Dragostea este intelepciunea nebunului,,si nebunia inteleptului,,
Vad ca dragostea este o iluzie optica,,ce duce la orbire,,
Cred ca imbratsarile patimase raman secrete noptii,,
Vad ca dragostea e nebunie,,nebunie doar
Vad ca noaptea aduce ziua,,
Purtadu`ti pe aripi de fum visele,,
Cred ca ziua e nebunie,,nebunie doar,,
Ochii mei,,
Au invatzat sa planga,,inainte sa cunoasca lacrimile
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?