joi, 29 aprilie 2010

Colegialitatea si corectitudinea la romani

Desi mi`e cam aiurea,,si`mi pare rau trebuie sa postez acest articol,,deoarece se intampla in Romania zilelor noastre,,intr`un secol in care evolutia lumii este in ascendentza ,noi ne complacem in minciuna,mizerie si nedreptate.
Se intampla zi de zi si se poate intampla oricui,sa iti uiti undeva ceva si sa nu mai gasesti niciodata sau sa gasesti dar doar in parte.Da,am patit`o si eu,mi`am uitat geanta la facultate,la facultatea de Drept mai precis,unde aveam si o suma de bani,mi`am recuperat geanta si,,atat :))
Crezand in cei din jurul meu si crezand ca acestia au fost crescuti cu niste principii ca si orice om normal am intrat pe grupul anului meu si am dat un mesaj cu cele intamplate,in sperantza ca cineva are stire de acestea.Ce am primit inapoi?Cateva intelegeri si restul comentarii aiurea,bagari de seama si mistouri.Am fost foarte dezamagita de gestul in sine,dar am inteles astfel de ce aceasta tarisoara a noastra draga merge cum merge si justitia e pe calea pe care e.
Am inteles astfel ca acele basme in care cei din jurul tau te ajuta in masura in care pot au ramas strict in lumea povestilor,intr`un timp de mult trecut in care oamenii traiau dupa niste principii.
Din pacate la asta ne pricepem cel mai bine,noi,romanii,sa ne bucuram de necazul altuia si mai mult decat atat sa atacam in continuare si chiar sa fie o sursa de amuzament acest lucru.Nu vorbesc aici strict de cazul meu pentru ca eu mi`am rezolvat problema,ci de situatii de gen.
Observ nepasarea oamenilor din jur atunci cand o problema ii macina pe ceilalti,observ o iubire de sine si o dorintza de a "a fi bine" exprimata strict la persoana -I- singular,lucru care imi lamureste probleme atat de multe la numar existente in tara noastra.
Se fura la nivel inalt,se condamna oameni nevinovatzi si se sta cu mainile in san atunci cand un deget poate ajuta o viatza si atunci ma gandesc,,cum sa nu se ia la cotrobait o geanta uita`ntr`o banca,,intr`o scoala unde ar trebuii sa se formeze demnitatea si dorintza de a schimba ceva pe viitor la nivel inalt.
Si acum nu`mi plang de mila ci doar ma mir in continuare,,stiu ca nu sunt singura,,si stiu ca altii au "pierdut" prin ajutorul celor din jur mult mai multe,,
Asta e lumea in care traim,,o lume condusa de bani,,de foame,,si de dorintza de "a obtine" si "a avea" totul,,indiferent de mijloace,,indiferent de munca celorlati,,si de visele lor,,pentru care au luptat si au rabdat,,nepasarea noastra si orbirea in goana dupa absolut,,frangandu`le ariple,,
Furatzi in continuare,,haideti sa stam la panda dupa un chior uitat ca sa le alimentam LOR puterea si arogantza atunci cand ne privesc de sus,,pentru ca noi muncim ca ei sa OBTINA SI SA AIBA,,si majoritatea continua sa le urmeze exemplul,,
Haideti sa furam in continuare,,si sa lasam natura umana si capacitatea de a crea sa se piarda in van,,pt ca altii pot crea noi nu trebuie decat sa fim rapizi la mana,,
Felicitari celor de sus,,AU REUSIT SA EDUCE POPORUL!SUNTEM CONDUSI DE LACOMIE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?