sâmbătă, 10 decembrie 2011

AZI

Azi ti`am spus adio, de ce nu ai acceptat? De ce ma fortezi sa te ranesc? Nu-mi place sa fac oamenii sa sufere dar ei ma forteaza mereu si am impresia uneori ca nu vorbesc limba romana, eu sau ei? Nu stiu exact cine, dar ideea e ca nu se intelege ideea si pe urma o sa ma intrebi cum ai facut-o deja "cu ce am gresit?" pai cu asta! Nu pricepi, adica nu vrei sa pricepi! Si insistezi si insisteziiiii :| si eu ma prefac ca e bine ca mi-e dor inca, ca te cred inca, pentru ca tu, inca, nu vrei sa pricepi dar vezi, rabdare multa nu mai am si "o sa se termine prost, ca asta nu e un film!". Stiu, esti barbatul perfect pentru 99,9% probabil, nume, bani, notorietate, nici urat nu esti, da vezi tu ma lasa rece, toate astea adunate la un loc, pentru ca TU AI STRICAT "MAGIA", poate ai gresit la cantarirea vrajelii si prea multa fiind ai gherlit rezultatul. Las` ca`t explic eu ecuatia, vezi? Invat matematica pt tine, ai putea sa umblii cu piedestalul dupa mine.
Trecand peste asta azi ma irita ploaia mai tare ca niciodata! Marunta, sacaitoare, uda! M-a facut melancolica si am deschis sertarul cu amintiri din minte si suflet, atingandu-le usor incercand sa inlatur praful fin fara a le stirbi frumusetea, cand ghici ce? S-au trezit la viata! Inca ma bantuie si totul dn cauza ploii! Dar le accept, sunt ale mele, frumoase, urate, dureroase, fericite...unele cu oameni pentru care inca simt, atele cu oameni deveniti istorie, altele cu oameni  care nu o sa plece niciodata...
Asa a fost azi, doar la mine se putea intampla, melancolica dar cu chef de desparteli, daca pot sa ii zic asa in adevaratul sens al cuvantului, sincer nu prea ca practic nu e despartire ca asta are loc de obicei intr-un cuplu nu? Aha,deci nu e despartire, in fine, ce o fi, pentru toate astea e devina ploaia si pentru ca eu am aberat aici intamplarile de azi, fara nici o legatura intre ele poate, e de vina tot ploaia, inca`mi canta la fereastra...

2 comentarii:

  1. Am trecut si eu prin asta si iti spun cu mana pe inima: nu ploaia e de vina, nu! Noi suntem! Da, da. Eu, tu...noi. De ce? pentru ca tot amanam momentul. Cand s-a terminat nu ai idee cat de bine m-am simtit...am rasuflat usurata...

    RăspundețiȘtergere

ce zici?