vineri, 26 august 2011

Alone!

Nu mai am vise,nu mai am sperante,nu mai am nervi,nu mai cred in nimic,nu`mi mai plac oamenii,nu mai am sentimente,nu mai vreau sa vad pe nimen,nu mai vreau sa aud nimic! Vreau ca lumea sa ma lase-n pace sa-mi plang singura nesansa si neputinta,vreau sa nu-mi intinda nimeni nici o mana si sa ma lase sa ma tarasc singura desi stiu ca nu o sa ma ridic niciodata,mai bine asa,decat sa vad iar cum cad,cand abia reinvat sa merg...
N`am sa plang in hohote ca sa a deranjez vietile perfecte,n`am sa privesc spre cer sa va intunec soarele,n`am sa suspin sa va adun norii..
Am sa las lacrimile sa`mi cada usor,am sa gramuiesc fiecare gura de aer,ca sa n`o risipesc in suspine..am sa merg pe coate,singura,mai departe decat m`ar putea duce orice mana de ajutor! Pentru ca nu mai am puterea sa cred in voi,dar cred cu toata forta`n mine,,pentru ca nu mai am puterea sa va zambesc,dar am toate surasurile adunate`n suflet,pentru ca nu mai am glas sa strig dupa ajutor,dar toata fiinta`mi striga necontenind,POTI,POTI SINGURA si nimeni nu v-a avea ocazia sa iti reproseze ajutorul,nimeni nu v-a putea sa te priveasca superior,nimeni nu`si va lasa amprentele pe drumul pavat cu propriile mele chinuri,razvratiri,lupte!
Lasati`ma singura,cand am nevoie mai mare de voi de toti,intoarceti`mi spatele cand nu pot ridica ochii spre lumina,pentru ca desi poate nu`mi v-a lumina privirea,ochii`mi vor privi mandrii`n pamant si pamantul imi va asterne calea lina..si o sa merg,pe coate,singura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?