joi, 16 iunie 2011

Vorbesc de el cu un nod in gat si clipind des..cu ochii`n pamant...
Ii simt lipsa si o recunosc,cateodata e foarte apasatoare..
Totul a inceput dintr`o intamplare..dar stiu bine ca nimic nu e intamplator..
A fost frumos..prea frumos parca..chiar si atunci cand durea...
Ne-am certat si ne-am impacat reciproc..
Ne-am suferit si am impartit totul..
Dar cum orice e frumos are un sfarsit..a sosit si sfarsitul nostru..
Prea devreme parca..lasand pana si sperantele fara aer..
Nu pot sa folosesc cuvinte mari..ca sa vorbesc de tine..
N-ar avea sens..pentru ca totul a fost simplu si frumos..
Azi parca iti simt lipsa mai mult ca niciodata..
Si doare..
Eu indiferent..cum sunt..cum eram..sau cum voi fi..te-am iubit sincer..mereu..
M-ai judecat gresit de multe ori...
Dar sufletul meu a fost,este si va fi mereu curat..
Iar acum..e dreptul lui..sa verse lacrimi..


...te las sa fii fericit...ingerul meu...

3 comentarii:

ce zici?