duminică, 19 septembrie 2010

Singuratate

Imi umple sufletul mereu,,indiferent cata lume e in jurul meu,,toti au probleme mai importante decat orice as avea eu de spus,,asa m`am cunoscut,,singura,,si asa am ramas pana acum,,si probabil asa voi fi mereu,,am multi prieteni,am o familie care ma iubeste,,si totusi sunt singura,,si am renuntat sa mai vorbesc,,oricum as fi acuzata doar sau n`as fi inteleasa,,sau pur si simplu ar fi neinteresant,,asa ca renunt in a mai strica stari de spirit atunci cand a mea nu e tocmai roz,,dar voi fi mereu prezenta atunci cand ceilalti vor avea nevoie de un "ascultator",,pentru ca atunci cand esti singur e greu sa te certi singur,,sa te impaci singur,,sa iti dai motive pentru a continua lupta,,pentru a te convinge ca doar de tine depinde,,de aceea putinele momente in care primesc un sfat legat de diversele divergente ale vietii mele ma fac sa fiu fericita,,am invatat sa nu ma cred in oameni,,pot fi falsi si in loc sa te ajute te vor bate cu propriile tale arme atunci cand stiu ce te face vulnerabil,,asa ca are si singuratatea partile ei bune,,misterul te va face mai putin slab in fata celor care iti sterg lacrimile cu mana stanga,,pentru a`ti pregatii palma mainii drepte,,
Si da,sunt singura,desi vorbesc cu lumea destule unele lucruri nu le va sti nimeni niciodata,,pentru ca atunci cand si`au cerut dreptul de a fi spuse,,s`au varsat lacrimi,,si ele,,ele nu vor sa mai raneasca,,atunci cand te simti singur,,plangi,,si eu plang,,singura,,si ma descarc,,putand sa`mi gasesc zambetul apoi intre ceilalti,,care au chipuri manjite parca,,si cred ca inca nu stiu ca sunt singuri,,

Un comentariu:

  1. cand iti vei aduce aminte ce e cu adevarat important, vei stii ca nu esti singura...

    RăspundețiȘtergere

ce zici?